Целта на тази инициатива е пациентите и хората с увреждания да бъдат максимално улеснени и да получават информация за статуса на протоколите си и заявленията за помощни средства и ремонти в реално време. Така НЗОК за пореден път поставя пациента в центъра на здравната система и показва, че не спира да развива електронните здравни услуги и да ги насочва изцяло в полза на потребителите си.
Съобщенията ще се генерират автоматично, което води до минимизиране на всички грешки без забавяне във времето за уведомяване.
При получаване на съобщение (SMS или Viber) на Вашия телефон, което не е предназначено за Вас, сигнализирайте НЗОК на тел. 0800 14 800 или на електронен адрес nzok@nhif.bg.
Сигнали може да подавате също и на контактния център на Националния системен интегратор „Информационно обслужване“ АД на тел. 070014220 или на електронен адрес support@his.bg.З.
istock
От кога ще се кандидатства за личен асистент
Приемът на документите по Наредба за предоставяне на социалните услуги „Асистенти за независим живот” за календарната 2025 година ще продължи до 31.10.2024 г. (четвъртък) включително.
Изискуемите документи следва да се подават в Бюрата за социални услуги по местоживеене на кандидатите за ползватели.
За повече финансови новини и други полезни съвети, относно личните ви финанси, може да ни последвате във Facebook или Google News Showcase
Коментари
0