Собственик на туристическа агенция дълго време бави сумите на хора, чиято почивка е отменена. Той им се обажда, за да им каже, че ваканцията се отменя заради затворен хотел.

Обещава да върне преведените пари в срок от три работни дни. Това обаче не се случва, а две от клиентките на агенцията продължават да търсят начини за възстановяване на сумите, информира NOVA.

Почивката в Турция поскъпва

„Трябваше да заминем на 18-ти , но собственикът на агенцията ми се обади на 15-ти и ми каза, че не можем да тръгнем, защото хотелът е затворен и няма как почивката да се осъществи. Добави, че ще се опита да намери друг хотел, но след един час ни каза, че всичко е заето и няма как да заминем. Обеща, че ще ни върне парите, след като бъдат преведени по банков път от Турция в рамките на 3 работни дни. За внесените суми имам само платежно нареждане. Попитах за договор и застраховка, но той ми отговори, че след като тръгнем, документите ще ни бъдат дадени в автобуса”, разказа потърпевшата Детелина Николова.

Как се плаща за работа на повикване

iStock
iStock

„Най-малко 10 пъти идвахме до офиса, за да искаме парите си. Собственикът на агенцията беше тук няколко пъти, след което изчезна. Не отговаря и на телефонните ми позвънявания. Каза ни, че на всички останали е върнал сумите, но за нас не са останали пари”, допълни Николова.

Шопингът в Македония измества този в Турция

Представители на Министерството на туризма извършиха бърза проверка по случая. 

„При нея се установи, че фирмата е регистриран туроператор и туристически агент. Има валидна застраховка на туроператора, която е в сила до 3 март 2020 г. Установи се, че туроператорът и туристически агент работят легално”, посочи директорът на Дирекция „Туристическа политика” в  министерството на туризма Лиляна Арсова.


За повече финансови новини и други полезни съвети, относно личните ви финанси, може да ни последвате във Facebook, за да не пропуснете нищо интересно от Pariteni.bg