Това показва годишната справка от електронната система за управление на административното обслужване, с която са оборудвани всички гишета на териториалното поделение на Националния осигурителен институт (НОИ) в София-град през 2019 г.
Общо 380 440 клиенти са били обслужени в приемните на териториалното поделение.
За цялата минала година най-голям е броят на потребителите, ползвали услугите във връзка с изменение на вече отпусната пенсия. Точно 92 235 лица или близо една четвърт от всички обслужени за периода клиенти са си изтеглили билет от билетоподаващото устройство с желанието да се възползват от това свое право или да получат повече информация по темата.
Сред най-често заявяваните услуги са още консултациите и справките, свързани с обезщетенията за временна неработоспособност и майчинство - над 44 000 души са посетили приемната с въпрос от тази сфера.
Как мога да получавам повече от една пенсия
Почти толкова – 28 780, са и потребителите, пожелали да получат копие от важен за тях документ. Сред най-популярните услуги се нарежда и издаването на персонален идентификационен код (ПИК) на НОИ – 26 431 са изтеглените за тази услуга билети.
За миналата година 2040 клиенти на института са се възползвали от възможността да си запазят час за прием в ТП на НОИ – София-град през интернет.
Двете основни услуги, за които са направени най-много онлайн заявки, са свързани с безработицата – подаване на заявление за отпускане на обезщетение – 480, и услуги за безработни лица – 425.
За повече финансови новини и други полезни съвети, относно личните ви финанси, може да ни последвате във Facebook, за да не пропуснете нищо интересно от Pariteni.bg
Коментари
1