Въпреки че Китай все още отбеляза увеличение от около 5 милиарда долара в разходите за изходящ туризъм между 2021 г. и 2022 г., това не е достатъчно, за да съответства на скока на разходите от Съединените щати през този период, който се удвои от 75 милиарда долара на 162 милиарда долара. Тази вълна от увеличени пътувания включва феномена „пътуване за отмъщение“, термин, въведен в социалните медии след премахването на ограниченията на Covid, тъй като хората започнаха да ходят на пътувания, които преди не са можели да предприемат.
Въпреки растежа обаче и Китай, и Съединените щати все още са далеч от цифрите си преди пандемията през 2022 г. Пикът на Китай в разходите за туризъм достигна 277,3 милиарда долара през 2018 г., докато САЩ достигнаха т 184,8 милиарда долара през 2019 г.
Пътуванията тази година са 10-15% по-скъпи
Както показва тази диаграма, Германия, една от най-населените и най-богати нации в Европа, продължава да е в топ три на нациите, харчещи за пътувания, докато Обединеното кралство се изкачва на четвърта позиция. Междувременно Индия запазва седма позиция и също отбелязва огромно увеличение на туристическите разходи от 17,8 милиарда долара на 31,8 милиарда долара. Данните за Обединените арабски емирства не са публикувани за 2022 г.
Statista
Северна Америка отбеляза най-силното представяне на подрегионите през първото тримесечие на 2024 г., според доклада, с 23 процента увеличение на международните пътувания в сравнение със същия период от преди пандемията, следвана от Централна Америка с увеличение от 15 процента, Карибите и Западна Европа, съответно с по 7 процента.
За повече финансови новини и други полезни съвети, относно личните ви финанси, може да ни последвате във Facebook или Google News Showcase
Коментари
1