За разлика от Сърбия или Гърция например у нас липсва нагласата на туристическия бизнес да действа сплотено и да наложи единен фокус, смята Байков.
България среща сериозна конкуренция на международния туристически пазар, тъй като това, в което сме силни, е по-популярно и на съседните пазари.
От Италия и Испания по-голямата част от туристическия поток пристига у нас неорганизирано, отчита Байков. По думите му голяма част от пазара ни е фокусиран върху класическите плажни почивки, но недостатък в момента се явява близостта ни до войната в Украйна.
Германците предпочитат България пред Малдивите за почивка
Интересът на китайците към Сърбия е много по-голям, заради безвизовите пътувания и директните линии – 500 седалки седмично от Китай до Белград. Комбинацията Сърбия – България за тях е добре дошла, стига да можем да я предложим като възможност, коментира Байко Байков.
istock
За повече финансови новини и други полезни съвети, относно личните ви финанси, може да ни последвате във Facebook или Google News Showcase
Коментари
0