България бе представена като туристическа дестинация на видео пресконференция с германски журналисти.
Събитието бе организирано от Германо-Българската индустриално-търговска камара (ГБИТК) съвместно с Министерството на туризма и Българския съюз по балнеология и спа туризъм (БСБСПА) с цел да се популяризират възможностите за туризъм, включително в областта на здравния туризъм на германския туристически пазар, както и страната да се позиционира като целогодишна туристическа дестинация, съобщиха от Германо-Българската индустриално-търговска камара (ГБИТК).
Представители от туризма и бизнеса представиха предимствата на България и говориха за рестарта на туризма след ситуацията, породена от разпространението на коронавируса.
Сертифицираха България като безопасна туристическа дестинация
Освен добре познатите летни /Свети Константин и Елена, Албена, Златни пясъци, Слънчев ден, Кранево, Топола, Слънчев браяг, Поморие, Ахелой и планински курорти /Пампорово, Боровец, Банско, Чепеларе/ акцент бе поставен и върху възможностите в областта на здравния туризъм в историческите термални здравни дестинации във вътрешността на страната /Кюстендил, Сандански, Хисаря, Велинград, Белчин Баня, Павел Баня, Девин, Сапарева баня, Баня, Огняново/.
Oт името на министъра на туризма Николина Ангелкова бяха представи актуалните условия в страната.
В пресконференцията участие взеха Андреа Кайзер, генарален мениджър на Barceló Hotel Group – Слънчев браг, Петя Щилянова, маркетинг мениджър на Grifit Hotels –Златни пясъци, Димитър Станев ръководител“Развитие” в “Албена” АД , Татяна Георгиева, представител на Поморие и Ахелой, д-р Митко Василев, главен управител на ГБИТК, Чила Мезоси, главен секретар на Европейската СПА асоциация представила Българските здравни дестинации, членове на Българския Съюз по балнеология и спа туризъм.
За повече финансови новини и други полезни съвети, относно личните ви финанси, може да ни последвате във Facebook, за да не пропуснете нищо интересно от Pariteni.bg
Коментари
0