През този сезон най-честите сигнали от потребителите на туристически услуги са за лоша хигиена в местата за настаняване.

Това коментира за БНР Бургас, членът на Комисията за защита на потребителите Константин Райков. Той посочи и параметрите на проверките в кампанията Лято 2021:

Оплакваме се от дублирани почивки и липса на хигиена в хотели и заведения

"Проверяват се хотелите и заведенията за спазване закона за туризма и съответно спазване на закона за защита на потребителите. Най-честите оплаквания на туристите това лято са за качеството на храната и на самия туристически продукт. Явно това лято, като доста добро от туристическа гледна точка е влошило малко качеството на услугата, но да се надяваме все пак, че бизнесът ще бъде отговорен и ще отговори на очакванията на всички почиващи".

Проверките от комисията продължават, допълни Константин Райков.

istock
istock

Причината е, че има достатъчно много екипи, които да проверяват на място всички постъпили сигнали и жалби в институцията.

За повече финансови новини и други полезни съвети, относно личните ви финанси, може да ни последвате във Facebook, за да не пропуснете нищо интересно от Pariteni.bg