Коментар по темата, на фона на новината за семейството, платило близо 500 лв. за три пържоли на морето, в студиото на „Здравей, България” направиха кореспондентът на NOVA във Франция Петя Желева, журналистът Лияна Панделиева и Емил Коларов от Сдружение на заведенията в България.
„За пореден път медиите олекват от факта, че трябва да коментираме подобно нещо. Всички видяхме в репортажите менюто, където е написано за какво става дума. Ако ние сами продължаваме да обясняваме на всички колко скъпо е, лошо е, колко много мамят. Хайде, моля, отидете в Гърция и ми покажете как точно ядете същия този стек, защото това не е пържола, за 20 евро. Не спираме ние самите да обясняваме колко е лошо и колко е скъпо. Хората са били напълно коректни и са написали в менюто каква е цената. Съществува причина цената да е написана за 100 грама. България е една от държавите, в които под всяко ястие в менюто, е написан грамажът. Подобно нещо не съм виждала никъде другаде”, заяви Панделиева.
Проверяват заведението със скъпите пържоли
„Франция е сама по себе си емблема. Тя е марка, която се продава, дори французите да не полагат големи усилия. Тя привлича милиони туристи. Но това е процес. Там се гради нещо в продължение на десетилетия. Проблемът у нас е, че искаме да скалъпим нещо набързо и да изкараме пари, но не надграждаме”, коментира Петя Желева.
Според Емил Коларов от Сдружение на заведенията в България заведението, в което семейството е платило близо 500 лева за стек е едно от най-хубавите на плажната ивица.
”То има много хубава гледка. Не предлага само стековете. А се предлага цялото обслужване. И това колко струват тези стекове е много дълга тема, както и защо се предлагат на 100 грама. Въпросът е, че искаме на ниска цена или ако може без пари – да получим качествено обслужване или качествени стоки. Това общо взето повече не може да се случи”, посочи Коларов.
Проверяват хотелите с all inclusive по морето
Темата за качеството на морската почивка коментира и председателят на Варненската асоциация на хотелиерите и ресторантьорите Павлин Кьосев.
„Със сигурност има какво повече да се желае откъм качеството на туристическия продукт. Проблеми не само в бранша, но и във всеки бизнес - винаги има. Правим грешки като всички хора, но се стараем да предлагаме като цяло един качествен и над средното ниво туристически продукт. Имаме бутикови хотели и доста скъпи клиенти, които посещават нашето Черноморие”, посочи той.
Целия разговор гледайте във видеото.
За повече финансови новини и други полезни съвети, относно личните ви финанси, може да ни последвате във Facebook, за да не пропуснете нищо интересно от Pariteni.bg
Коментари
1