Рекламация за несъответствие на туристическа оферта в последния момент или услуга, която сме получили, да предявим в 14-дневен срок след установяването му, съветва Габриела Руменова, основател на онлайн платформата " Ние потребителите".
По думите ѝ обаче законовият срок, в който можем да търсим правата си, е две години.
Експертът посочи и за какви подводни камъни да се оглеждаме, когато пред нас има примамливи оферти. На първо място винаги трябва да направим сравнение на цените, както и да съобразим в коя част на сезона сме.
Какво ще представлява Туристическият гаранционен фонд
Оферта, валидна за месец септември, няма да е коректно да се предлага в разгара на лятото. Да обърнем внимание и на това дали зад уж по-изгодната цена всъщност не са съкратени някои от услугите, посочи тя.
Често търговците за офертите си използват трика с големите букви и атрактивни снимки, но съществена информация остава незабелязан от потребителя, припомни тя и подчерта, че трябва да четем внимателно.
За повече финансови новини и други полезни съвети, относно личните ви финанси, може да ни последвате във Facebook или Google News Showcase
Коментари
1