Сдружение на туроператорите и туристическите агенти "Обединение "Бъдеще за туризма" поставя проблема, че хотелиери у нас отказват да работят с български туроператори. Разочароващи са случаите, в които цената за резервация през туроператор се различава от тази на рецепцията или през електронните резервационни системи.
 
Някои клиенти се чувстват по-сигурни, когато резервират през туроператор, посочва Павлина Илиева - председател на "Обединение "Бъдеще за туризма" пред БНР.
 
"Когато клиентът мине през туроператор, той знае със сигурност, че ще ползва услугата. Ако се случи нещо, поради което не може да стане настаняването, той задължително ще си получи парите от туроператора", обясни тя.
 
Някои хотели обаче предпочитат клиентът да направи директно резервацията. Какво най-често отговарят хотелите: "Най-честият отговор е: "Ние не работим с български туроператор". Част от хотелите казват, че работят само през електронни системи".

Къде са туристите - питат по Южното Черноморие

От Българската хотелиерска и ресторантьорска асоциация заявиха, че не им е известно да съществува подобен проблем.
 

istock
istock

Георги Щерев, председател на организацията, заяви: "Има и хора, които работят през платформите. Това е тяхно мнение, но достатъчно други адекватни места има, където може да се работи. И едните, и другите са нужни във веригата и по доста неща се подпомагат и работят за качествен продукт".

За повече финансови новини и други полезни съвети, относно личните ви финанси, може да ни последвате във Facebook, за да не пропуснете нищо интересно от Pariteni.bg