По-високи спрямо миналата година са и цените на ремонтите, сервизното обслужване, както и на задължителните застраховки и паркирането. Колко повече трябва да подготвят водачите, провери NOVA.
Още в първите дни на есента автомонтьорите в сервизите започнаха техническите проверки на колите за предстоящите месеци на пътя.
Вярно ли е, че електромобилите харчат най-малко
„Това е по-тежкият сезон за шофьорите. Тук подготовката трябва да е на ниво, за да можем да бъдем безопасни на пътя”, разказа Георги Илиев, собственик на автосервиз.
„Едно от важните неща е да сме подготвени преди да имаме нужда, а не когато имаме нужда и тогава да започнем да звъним и да търсим помощ. Лятото, ако можем да отложим, зимата не можем. Не трябва като завали снега да ходим да слагаме гумите”, обясни автоекспертът Филип Лазаров.
Освен разходите за подготовка за зимата, в края на годината идват и други, непредвидени, харчове по обслужване на колата, пресмята автомобилният експерт.
Какво се случва с колите, конфискувани от пияни или дрогирани шофьори
„Свикнали сме данъците и „Гражданската отговорност” да бъдат в края на годината, но това вече зависи от времето на регистрацията. Трябва да си ги разпределите през годината тези разходи”, уточни Лазаров.
За да проверим – с колко повече ще плащат шофьорите тази есен за поддръжка на колите – първо влизаме в автосервиз.
„Подготовката на един автомобил за зимните месеци включва гумите, светлините да се проверят, течностите за чистачки, както и да подготвим комплект за снегопочистване, проверка на грайфер”, обясни автонехникът Васил Велчев.
За повече финансови новини и други полезни съвети, относно личните ви финанси, може да ни последвате във Facebook, за да не пропуснете нищо интересно от Pariteni.bg
Коментари
0