Бюджетът на общината е намалял с близо 20 млн. лева, съобщават от транспортната комисия на общината.
Линия 306, която обслужва „Младост” 1, се закрива окончателно, но се открива тролейбусна линия номер 3 от „Надежда” до болница „Св. Анна”. Промените са свързани и с новата линия на метрото, която поема част от пътниците.
Безкондукторното таксуване в градския транспорт на Пловдив
„Аз съм крайно недоволен, защото освен че нощният градски транспорт се спира поне до 2021 г., с това решение се дадоха едни допълнителни 600 хил. лева на частен превозвач, за да обслужва 1200 човека.
istock
За сметка на това беше решено автобусна линия да не продължи да съществува, въпреки че тя осигуряваше удобна връзка на многохилядният „Младост” 1”, заяви Борис Бонев, общински съветник от „Спаси София”. „Голям спор възбуди закриването на линия 306. За съжаление данните показват, че този автобус се използва много малко. Имаше много големи пререкания защо осигуряваме по-добър транспорт за район „Нови Искър” като там един от колегите съветници очевидно си води война с оператора.
До края на 2021 г. 20% от всички градски автобуси ще са електрически
Всяко едно предложение в тези райони дежурно се обявява за лобизъм. Това, за което аз лобирам, е по-добър градски транспорт. Мен не ме интересува кой е операторът”, заяви Карлос Контрера, председател на Транспортната комисия в СО, ВМРО.
За повече финансови новини и други полезни съвети, относно личните ви финанси, може да ни последвате във Facebook, за да не пропуснете нищо интересно от Pariteni.bg
Коментари
0