Направихме анализ какво би струвало това на българския транспортен бизнес. На граничния пункт Русе-Гюргево изчакването на 7 декември е 40 часа. На Видин-Калафат се чака между 8 и 15 часа. Всеки един час престой на камион на граничен пункт струва на нашия превозвач 10 евро.
По думите му дневно 1200 и 1500 камиона излизат от тези граници, като загубите се изчисляват на над 100 млн. евро годишно.
Каза още, че нашите политици е крайно време да преценят кое е важно за бизнеса.
"Считаме, че Шенген и еврозоната са от ключово значение за България и нашите политици, вместо да търсят 2-3% на следващите избори, да седнат и да се разберат.
До три пъти по-високи тол такси плащат превозвачи
За нас Шенген е дежа вю заради мобилния пакет. Случващото се в Брюксел почива на определени стратегии. Без лобизъм не става", каза Арабаджиев. И допълни, че трябва да се работи за националния интерес.
istock
За повече финансови новини и други полезни съвети, относно личните ви финанси, може да ни последвате във Facebook, за да не пропуснете нищо интересно от Pariteni.bg
Коментари
0