Полетът бил от София до Айндховен. Наземният персонал обяснил на Йорданка Русева, че продадените билети са повече от местата в него и тя трябва да остане. Самолетът излетял без нея, а на борда останали съпругът и 3-годишната ѝ дъщеря.
По думите на жената, не ѝ било предложено нито обезщетение, нито билет за друг полет, каквото е правилото, а само опцията да не пътува никой от тях.
Билетите били купени в края на май. Ден преди полета, при чекирането, се оказало, че младата майка няма конкретно място. Пишело, че бордна карта ще ѝ бъде издадена на гейта.
iStock
Какви са компенсациите за закъснели полети
Потърсени за коментар защо нискотарифната компания "Райънеър" продава повече билети, отколкото места има на самолета, и на какъв принцип подбират пътниците, които да свалят, но опитите за свързване с тях обаче са безуспешни.
Йорданка Русева е успяла да се събере със семейството си, но след като си купила още един билет за друг полет на следващия ден.
За повече финансови новини и други полезни съвети, относно личните ви финанси, може да ни последвате във Facebook, за да не пропуснете нищо интересно от Pariteni.bg
Коментари
1