Компанията за дигитални разплащания Visa стартира глобална инициатива, която цели да насърчи собственичките на малки предприятия да развият бизнеса си.
She's Next ще предоставя практически инструменти, ресурси, идеи и възможности за нетуъркинг на жени предприемачи, съобщиха от компанията.
През тази година ще бъдат организирани редица събития, които ще насърчават дамите в тяхното бизнес начинание. Сред тях са интерактивни семинари, достъп до експерти и актуални данни от проучване на Visa сред жени предприемачи в САЩ, които посочват най-важните за тях въпроси, сред които мотивация, финансиране и дигитални умения.
„Започването и развиването на бизнес може да бъде едновременно невероятно вдъхновяващо и предизвикателно. Именно затова Visa се ангажира да подкрепи жените предприемачи с едногодишна програма, която ще им предостави знание, последно поколение дигитални технологии за разплащания и силна мрежа от контакти със съмишленици. Истината е, че времето и ресурсите не винаги достигат, но когато работим заедно и се подкрепяме едни други, се случват невероятни неща“, каза Сюзан Кариър, глобален директор търговски продажби и придобивания във Visa.
От 2014 г. насам над 163 млн. жени по света са започнали собствен бизнес. Процентът на жените предприемачи в световен мащаб се увеличава по-бързо от този на мъжете.
She’s Next ще бъде подкрепена от Female Founder Collective (FFC) – мрежа от компании, ръководени от жени, които помагат на други жени. От подобряване на методите на разплащане до свързването на жените – собственици на малки предприятия, със съмишленици и експерти, Visa и FFC ще предлагат невиждани ресурси и възможности на жените предприемачи.
Първото събитие ще се проведе в Атланта, успоредно с финала на футболната лига на САЩ – Super Bowl LIII, който също ще се състои в града. Там, Visa ще бъде домакин на серия от интерактивни семинари за решаване на бизнес казуси, специфични за всяка общност. Следващи събития са планирани и за Световната купа за жени на ФИФА 2019 във Франция.
През 2019 г. Visa ще даде начало на втората фаза от своята мащабна маркетингова кампания Money is Changing (Парите се променят), в която на фокус са жените от поколението милениъл. Кампанията ще представи широк спектър от дами, които притежават и ръководят малък бизнес. Те ще споделят практическите стъпки, които лично са предприели, за да променят статуквото и да оспорят съществуващите табута, когато става въпрос за пари.
She's Next не е единствената програма на компанията, насочени към малкия бизнес, както и към жените предприемачи. Такива са спонсорството на Visa за програмата Great British High Street в Обединеното кралство и маркетинговата кампания Money is Changing в САЩ. В допълнение към усилията на компанията, фондацията на Visaподкрепи с близо 20 милиона долара неправителствената организация Women’s World Banking.
Коментари
3