„Този бизнес трябва да създава стойност за клиентите, за потребителите, за обществото, за Земята и за планетата в грижата за това какво ще оставим на поколенията и тук се появиха и служителите. Бизнесът започна да си дава сметка колко по-добре се развива дейността, когато имаш доволни служители“, каза Рая Стефанова.
Обезщетениe за причинени вреди на работника
Тя добави, че това е причината за възникването на т.нар. „работодателска марка“.
„Работодателската марка е отношението на компанията към нейните служители – това дали те са щастливи в рамките на работния си ден, дали усещат, че допринасят с нещо за обществото, дали това помага за личностното им развитие“, каза експертът.
istock
Обявите за работа от вкъщи са повече от 10%
„Ние въведохме такъв модел на работа 5-6 години преди пандемията. Бяхме направили модел, който казваше, че 40% можеш да работиш от вкъщи, 60% - в офиса. За да създадеш такъв модел на работа, трябва да въведеш и правилните процеси в работата. За да постигнем това, въвлякохме дори клиентите си в този работен процес“, каза Петър Торнев.
Подходящата „работодателска марка“ помага на компаниите да наемат най-добите служители и да ги задържат, добавиха експертите.
За повече финансови новини и други полезни съвети, относно личните ви финанси, може да ни последвате във Facebook, за да не пропуснете нищо интересно от Pariteni.bg
Коментари
0