Тя разказа, че това съобщение е модификация на подобно послание, което преди време същата финансова институция е изпращала до своите клиенти под формата на SMS-и и в онлайн банкирането.
„По този повод тогава се обърнах към омбудсмана с молба екипът и да разгледа казуса и в случай че прецени за уместно, да изпрати препоръки към банката за коригиране на съобщението така, че то да не буди притеснения у потребителите, че вече имат кредит на свое име.
Проф. Ковачева потвърди, че предоставените от „Ние, потребителите“ кратки съобщения действително могат да оставят у клиентите впечатление за вече отпуснат им кредит и изпрати до банката препоръка за прецизиране на текста по начин, който да не буди притеснения у потребителите и ясно изразява, че става въпрос за направена от банката оферта.
Как да се предпазим от онлайн измами за доставка на дърва или оферти за почивка
Руменова препоръча при получаване на съобщение за предварително одобрена сума хората да не бързат да се притесняват, а при неяснота спокойно да се свържат с банката и да уточнят какво точно се случва.
istock
За повече финансови новини и други полезни съвети, относно личните ви финанси, може да ни последвате във Facebook, за да не пропуснете нищо интересно от Pariteni.bg
Коментари
0