От началото на годината най-сериозно е потреблението на стоки, свързани с личната хигиена, личната грижа и поддържане на здравето на кожата, косата и тялото. А заради инфлацията на щанда – част от потребителите вече преминаха от по-високия ценови сегмент към такива от средния клас и цена.
От кремовете за лице през лосионите за тяло и шампоаните за коса - до парфюмите и грима: всеки нов разход вече сериозно се усеща в производството на козметиката, която ежедневно ползваме. А разликата вече се вижда и на щанда: в дрогерии, магазините за козметика и големите търговски центрове.
“Всички елементи от производството на един парфюм са поскъпнали от началото на годината - това се отнася към суровините, към опаковката. Допълнително се повишиха разходите за заплати, режийните, както и разходите за външни услуги, които имаме”, посочва Дора Бинева, производител на парфюмерия.
Какво се случва с цените на козметиката
„За съжаление, България не е производител на никаква суровина – така че ние зависим от външни доставчици и представители в страната”, твърди Христо Драмов, производител на козметика.
istock
За повече финансови новини и други полезни съвети, относно личните ви финанси, може да ни последвате във Facebook, за да не пропуснете нищо интересно от Pariteni.bg
Коментари
0