Асоциация за защита на потребителите алармира, че големите търговски магазини и молове масово заблуждават клиентите с платените паркинги.

Всички трябва да бъдат много внимателни особено покрай коледното и новогодишно пазаруване.

Повечето центрове предлагат два часа безплатен паркинг, но това не е точно така.

Асоциацията за защита на потребителите извърши проучване за това как се разбират от хората написаните условия за паркиране на следния текст в голям мол в София:

За какво да внимаваме при сезонните разпродажби

Престой до 2 часа – безплатен паркинг

Престой от 3 до 5 часа- 2 лв./час с включено ДДС

За всеки час след 5-ия- 4 лв./ час с включено ДДС

След десетия час – 6 лв./ час с включено ДДС

Посочените тарифи са с натрупване

Над 90% от анкетираните не прочитат до край условията. Те остават с впечатлението, че независимо колко е престоят им, първите 2 часа са безплатни.

Защо не строим повече паркинги в столицата

Само 10% са раздвоени колко точно дължат след третия час.

istock
istock

Моловете в София заблуждават потребителите опитвайки се всячески да спрат неправомерното паркиране от съседни офис и жилищни сгради. Но по този начин вредят на потенциалните си клиенти, които пазаруват и си оставят парите в търговските обекти.

За нас поднесената информация за паркиране е заблуждаваща и Комисията за защита на потребителите трябва да извърши проверка на обектите, заявиха от АЗП. 

За повече финансови новини и други полезни съвети, относно личните ви финанси, може да ни последвате във Facebook, за да не пропуснете нищо интересно от Pariteni.bg