Става въпрос за места аз настаняване, хранене и развлечение. Това заяви пред БНТ Ангел Джалев, заместник-председател на Комисията за защита на потребителите.
Най-честите нарушения са за липса на категоризация или нелоялно представена информация.
Какво откри изследване на водата по Черноморието
Административният капацитет не е особено голям, работи се доста интензивно, особено в разгара на летния сезон, усилията ни са по морските курорти, за да може българските граждани да имат спокойствие, че предоставяните им услуги отговарят на съответните изисквания.
Работим в много дорба координация с другите институции, коментира още Ангел Джалев.
По думите му потребителите са все по-активни в подаването на жалби към КЗП. Гражданите не бива да бъдат пасивни, допълни Джалев.
За повече финансови новини и други полезни съвети, относно личните ви финанси, може да ни последвате във Facebook, за да не пропуснете нищо интересно от Pariteni.bg
Коментари
0