Черен петък е като 8 март – и да не си купил нищо сутрин, вечер съвестта се обажда и тичаш бързо до магазина да наваксваш. И затова магазините са пълни от ранни зори до късни доби.
Състезателния хъс го има в погледа на всеки чернопетъчен потребител. Защото никой не иска да си самопричини горчивината от това да изпусне уреда с най-голямото намаление. Защото под носа ти някой по-надъхан от теб да измъкне последната пералня от намалените е и да те погледне победоносно е потребителска болка, която не се търпи.
500 лева смята да изхарчи всеки четвърти българин на Черния петък
Разбира се, капката катран винаги е съмнението, че намаленията не са това, което ни се иска да са. И затова на Черен петък често се чувстваме като в Черен Петър – играем, играем, подхвърляме една стока и накрая може да се окаже, че сме взели най-неподходящата, ненамалената и некачествената.
И все пак хората купуват – просто масовата реклама и психозата отвсякъде влияят.
Намалена цена при покупка на стока не означава намалени права
И все пак Черният петък си остава някак по-празничен от Международния ден без покупки. Защото е факт, че щом купиш нещо ново – дори и да е дребно – вкъщи те посрещат с усмивка... точно като на 8 март.
За повече финансови новини и други полезни съвети, относно личните ви финанси, може да ни последвате във Facebook, за да не пропуснете нищо интересно от Pariteni.bg
Коментари
0