Това показват резултатите от анкета на Offerista Group Bulgaria, проведена между 20 и 27 септември, уточняват от платформата за дигитални оферти в България.
Над 80% от същата група респонденти обаче заявяват, че биха пазарували, ако попаднат на изгодна оферта, макар да не са го планирали предварително. Голяма част от тях посочват, че трудно биха прецени каква сума ще изхарчат, понеже бюджетът им зависи от промоциите.
Категорията черна и бяла техника измества от първото място дрехи, обувки и аксесоари, които бяха най-предпочитани покупки по време на Черен петък миналата година.
Допитването показва, че близо 55% от потребителите заявяват, че са пазарували и предишни години по време на кампанията Черен петък.
С 8% повече от потребителите през 2020 г., а именно 34%, планират да пазаруват както онлайн, така и на място.
Реални ли са намаленията на Черния петък
От анкетата се разбира, че 56% от респондентите ще заплатят своите покупки в брой, а останалите – чрез дебитна/кредита карта, банков превод или на изплащане.
istock
За повече финансови новини и други полезни съвети, относно личните ви финанси, може да ни последвате във Facebook, за да не пропуснете нищо интересно от Pariteni.bg
Коментари
0