Пазаруващите онлайн са 78% от българите, като този тренд се отразява и в нагласите преди кампанията Черен петък у нас. Популярността на Черния петък е изключително висока, като рекордните към момента 96% от анкетираните знаят какво представлява тя. Съответно, 72% от тях тази година възнамеряват да се възползват от специалните търговски оферти с намаления и да направят покупка.
Три пъти повече от предпочитащите физически магазини са хората, които ще изберат да пазаруват онлайн на Черния петък – 73,7%, като техният дял се увеличава с над 10 пункта в сравнение с миналата година.
Проучването отговаря и на въпроса кои ще са най-търсените продукти на Black Friday. Водеща е категорията Дрехи, към която са се насочили 37.9% от възнамеряващите да направят покупки по време на шопинг събитието, следвана от Обувки (21,6%) и Малки домашни електроуреди (11,6%).
Други категории на фокус за тазгодишния Black Friday са Смартфони и джаджи, Големи домакински електроуреди, Играчки, продукти за бебета, Дом и декор, Ремонт и хоби.
istock
Реални ли са намаленията на Черния петък
18-24-годишните ще търсят основно дрехи (50%); при младите родители на възраст 25-34 години най-голям ръст има категорията Играчки (10.8%); 35-44 г. ще се насочат предимно към дрехи, обувки и малки домашни електроуреди; а 45-55-годишните демонстрират повишен интерес в сравнение с миналата година към малки домашни електроуреди, гуми, ремонт и хоби.
istock
За повече финансови новини и други полезни съвети, относно личните ви финанси, може да ни последвате във Facebook, за да не пропуснете нищо интересно от Pariteni.bg
Коментари
1