От 5 хиляди анкетирани клиенти на НОИ над 68 процента са посочили, че са удовлетворени от качеството на обслужване в приемните на института.
Традиционната анкета за удовлетвореност на клиентите на НОИ отчита, че интернет страницата на института остава основен източник на информация.
Делът на тези, които ползват само онлайн справките и услугите, е достигнал 12 на сто.
70% от хората, посетили физически приемните на института също дават добра оценка на обслужването.
Недоволството е предимно от опашките пред гишетата.
Основно предизвикателство за НОИ остава времето за обработка на документите за изчисляване на обезщетенията. Въпреки че това става в законовите срокове, клиентите очакват то да се прави по-бързо.
Какво да направите, за да се пенсионирате
От поведението на служителите на НОИ са удовлетворени 77 на сто от клиентите. Недоволство е изказано от т.нар. приоритетно обслужване на приятелски начала, като 15% от анкетираните са посочили, че са ставали свидетели на подобни практики.
istock
Основната причина за недоволство е времето за изчакване за връзка със свободен оператор.
За повече финансови новини и други полезни съвети, относно личните ви финанси, може да ни последвате във Facebook, за да не пропуснете нищо интересно от Pariteni.bg
Коментари
0