Заражда се ценовата война между мобилните оператори, след като "Мобилтел" обяви, че от утре намалява цената на услугата "БОБ" от 12 на 10,8 стотинки за минута разговор към всички национални мрежи.

Услугата на "Виваком" - Call-Yo, рекламирана и като "Кольо", беше пусната през миналия месец с цена 11 стотинки на минута, също към всички национални мрежи.

В рекламата на въпросния мобилен план се показва разговор между героите Боб и Кольо във влак, където последният посочва предимствата на офертата на "Виваком".

"БОБ" е на българския пазар на мобилни комуникации от октомври 2011 година.


Изглежда от "Мобилтел" са решили да спрат негативната рекламна кампания на "Виваком" като лишат клипа от основното му послание - по-ниската цена.

 

Новата цена на "БОБ" ще важи не само за бъдещите абонати, но и за всички досегашни потребители.