Брандът ще се поставя само на местата, които предлагат специализираните ястия. Експерти поясниха, че основната цел е чуждите туристи да се ориентират по-лесно и да търсят българската кухня.
Вече е факт и първата среща на групата по изпълнение на проект "Професионална селекция от традиционни български ястия и вина, обединени в Национално меню", която се проведе в Университета по хранителни технологии (УХТ) в Пловдив.
Проектът "Национално меню" е съвместна инициатива на Министерството на туризма и УХТ, която обединява усилията за превръщане на традиционната българска храна в разпознаваема „марка” на туристическия продукт По думите на ректора на УХТ проф. д-р Пламен Моллов това е първа стъпка в изграждането на атрактивен национален туристически продукт, който ще участва заедно с останалите забележителности на страната в рекламата ѝ по света.
Според световно проучване относно нагласите при пътуване – храната и напитките са основен фактор при избора на дестинация.
"С националното меню ще покажем пресечната точка между миналото чрез автентичните български кулинарни рецепти и настоящето – чрез модерните технологии за производство", посочи Георгиева. Тя изрази увереност, че стикерът "Национално меню", който предстои да бъде изработен, ще издигне престижа на заведението, което ще го носи.
Баничка и дюнер пред заведението с 20% ДДС
Според ръководителя на турската федерация на хотелиерите Сурури Чорабатир „стандартите за храна в хотелите остават същите, но бюфетът вече ще се обслужва от персонал, който сервира храна на гостите и носи чинии със себе си от бюфета. Съдовете и приборите се дезинфекцират съгласно специалните правила, разработени от турското министерство на здравеопазването."
За повече финансови новини и други полезни съвети, относно личните ви финанси, може да ни последвате във Facebook, за да не пропуснете нищо интересно от Pariteni.bg
Коментари
0