"Продължаваме с активните мерки за намаляване на ценовото напрежение. Кампанията "Достъпно за вас“, която стартира в края на месец ноември показва добри резултати. Стартирахме с 3-ма участника, 200 обекта в цялата страна, в момента обектите са 500. Имаме и много участници в малките населени места – Шумен, Русе, Перник. Малки вериги се включиха също, за да дадат достъп на потребителите до основни продукти от първа необходимост на възможно най-добри цени“, каза още той.
Ще ни продават ли тайно храни с ГМО
"Това, което видяхме, е, че дори участници, които не са се включили пряко в самата кампания, по свой начин предлагат аналогични стоки на едни от най-добрите цени, които те могат да ги предложат“, обяви Богданов.
Целта на Министерството е да се постигне по-добра информираност на потребителите, така че всеки един да знае къде и на каква цена може да си закупи определен продукт.
istock
Инициативата трябва да прерасне в основен инструмент за осведомяване на българите за прехода от лева в евро.
Всяка четвърта проба от храни по стандарт е с несъответствия
В КЗП се очаква преструктуриране:
"В момента Комисията за защита на потребителите не функционира по предназначение. Тя е използвана за различни други, може би корпоративни цели, но не да изпълнява своята основна функция“, заяви министърът.
"Това беше една от причините в края на миналата година да поискаме оставката на ръководството. В момента обсъждаме промяната в ръководството на КЗП“, каза още Богданов.
За повече финансови новини и други полезни съвети, относно личните ви финанси, може да ни последвате във Facebook, за да не пропуснете нищо интересно от Pariteni.bg
Коментари
1