Тя подчерта, че от БАБХ са отворени за получаване на жалби и сигнали от клиенти на обектите за търговия и заведения за обществено хранене. „По тези сигнали ние предприемаме своевременно мерки и съответно реагираме на подадените сигнали“, уточни тя.
„Дори при предлагането на храна за вкъщи ние извършваме контрол в заведенията за обществено хранене, насочен към качеството и безопасността, т.е. откъде произхождат храните, как се съхраняват, дали има храни с изтекъл срок на годност, дали са правилно етикетирани. Контролът е свързан и с противоепидемичните мерки и спазвания от персонала.
Насочили сме своето внимание как се извършват доставките на храните, как се приготвят в заведенията, как се опаковат, по какъв начин се транспортират до клиентите, дали персоналът, който прави доставките, използва лични предпазни средства.
Всичко това е включено в контрола, който ние извършваме“, каза още тя.
istock
Проверяват храната, раздавана на бедни
„Искаме да призовем отново българските потребители, ако имат съмнения за качеството и безопасността на храните, да подават сигнали и жалби горещия телефон на Българската агенция за безопасност на храните, който е 070012299, както и на сайта на БАБХ“, допълни тя.
За повече финансови новини и други полезни съвети, относно личните ви финанси, може да ни последвате във Facebook, за да не пропуснете нищо интересно от Pariteni.bg
Коментари
0