От приходната агенция разясняват, че иконката на "Подаване на запитване" (жълт мегафон) е видима в горния десен ъгъл на екрана след идентифициране на потребителя с ПИК или КЕП. При влизане в услугата, системата автоматично въвежда във формата за запитване електронен адрес от кода или от електронния подпис, с който потребителят се е идентифицирал.
Той трябва да попълни телефон за връзка, да избере от падащото меню вида на запитването, както и да опише накратко какво съдействие му е необходимо, обясняват от НАП. За да е по-точно и ясно описанието, услугата дава възможност за прилагане на файлове, които трябва да са във формат "снимка" (.jpg или .png).
Докога можем да си поправим данъчната декларация
След изпращане на заявката към НАП, системата автоматично ще изтегли информация за потребителя, начина на идентификация в е-портала, данни за използваните браузър и операционна система, които ще позволят на служителите в приходната агенция да окажат съдействие.
istock
За повече финансови новини и други полезни съвети, относно личните ви финанси, може да ни последвате във Facebook, за да не пропуснете нищо интересно от Pariteni.bg
Коментари
0