Данъчните са установили пет нарушения, като три от тях са неиздаване на фискален бон, а други две - разминаване между маркираните на касовия апарат суми и наличностите в касата.
Как ще ползваме услугите на НАП през новия сайт
В рамките на проверките данъчните инспектори са направили контролни покупки, приложили са т.нар. способ "таен клиент", вследствие на което са установени нарушенията.
“Предвиждаме проверките да продължат в цялата страна. Целта е насърчаването на доброволното спазване на данъчните изисквания от страна на търговците. Това е и начин да предпазим гражданите от некоректните лица. Издаването и получаването на касов бон е задължение на двете страни в една сделка“, каза директорът на Главна дирекция „Фискален контрол“ на НАП Емил Беков.
Сигнали за неиздаване на документ за продажба, гражданите могат да подават на телефони: 02 9859 6801 или 0700 18 700 на цена, съобразно тарифата на съответния оператор. Повече информация за възможностите за връзка с приходната агенция може да се намери в сайта на НАП.
За повече финансови новини и други полезни съвети, относно личните ви финанси, може да ни последвате във Facebook, за да не пропуснете нищо интересно от Pariteni.bg
Коментари
0