Целта е да се повиши сигурността при обмена на данни между Национална агенция за приходите с клиентите й, както и осигуряване на допълнителна защита на информацията,
Този протокол се поддържа от новите версии на най-популярните браузъри, обясниха от приходната агенция.
За безпроблемно използване на е-услугите на НАП след 17.02.2020 г. са необходими:
• Компютър с инсталирана операционна система, която е в поддръжка от производителя, с коректно инсталиран софтуер за работа с електронен подпис - Windows 8; 8.1(преустановена стандартна поддръжка на 9 януари 2018 г. с налична разширена поддръжка до 10 януари 2023 г.); Windows 10 (32bit и 64bit), Linux (32bit и 64bit) или OSX (64bit);
istock
• Java, версия 8.х.
На 14 януари 2020 г. Microsoft спря поддръжката на операционна система Windows 7, което означава, че компютърът продължава да работи, но е по-уязвим към рисковете за сигурността и зловреден код, защото вече не получава актуализации на софтуера, включително актуализации за сигурност от Microsoft.
Какви бонуси си раздадоха в НАП и НЗОК
Възможно е, работата с Windows 7 от средата на януари 2020 г., да води до затруднения при използването и на електронните услуги на НАП.
Допълнителна информация за изискванията за ползване на е-услугите на приходната агенция можете да получите на телефон 0700 18 700 от 9 до 17,30 ч. /на цена, според тарифата на съответния оператор/.
За повече финансови новини и други полезни съвети, относно личните ви финанси, може да ни последвате във Facebook, за да не пропуснете нищо интересно от Pariteni.bg
Коментари
1