Информационна кампания, озаглавена "Къде е Бончето?", стартира НАП.
Целта е насърчаване на гражданите за изискване на касови бележки при всяка покупка на стока и услуга.
Чрез страница във Фейсбук обществеността ще бъде информирана за ползите от изискването и съхранението на касовите бележки.
В кампанията ще участват и популярни личности, които ще споделят мотивите си защо винаги изискват фискални бонове и какви ползи им носи това.
Електронни касови бележки заместват хартиените
Над 2,5 млрд. касови бележки са отчетени в НАП през последната една година, а 150 хил. граждани ползват мобилното приложение на НАП, с което могат да сканират QR кода на всеки фискален бон и да проверят дали е истински, съобщават още от Приходната агенция.
Изисквайки фискален бон гражданите едновременно гарантират потребителските си права и намаляват риска търговците да укриват приходи, допълват данъчните.
Кампанията ще продължи 12 месеца, а повече информация може да се види във „Фейсбук“ страницата ѝ.
За повече финансови новини и други полезни съвети, относно личните ви финанси, може да ни последвате във Facebook, за да не пропуснете нищо интересно от Pariteni.bg
Коментари
0