Поради кризисната ситуация с разпространението на коронавирус COVID-19, досегашният срок за плащане от 30 календарни дни се удължава на 40, считано от 17 март 2020 г. до края на срока на обявеното извънредно положение. Към този момент той е 13.04.2020 г. включително.
Всички центрове за услуги на клиенти остават затворени, включително и работещият до вчера Център за услуги в Бизнес парк София.
Дружеството припомня, че вече са преустановени всички планирани и предварително обявени на входовете обиколки на проверители на водомери до края на срока на извънредната ситуация.
Клиентите могат да отчетат и предадат данните от водомерите си сами дистанционно през сайта (директно в имейл платформата в раздел „Въпроси“ или след регистрация, като по този начин да се възползват от редица онлайн услуги) или на безплатния денонощен телефон 0800 1 21 21.
istock
В случай, че няма техническа възможност да направят самоотчет, клиентите ще получат прогнозна сметка на база предишно потребление. При следващ реален отчет фактурите ще бъдат коригирани с регистрирана разлика.
Спират отчитането на водомерите
За улеснение, остава валиден и обявеният безплатен период до 16 април 2020 за промяна на партида онлайн през сайта на компанията. Така те могат да получат услугата бързо и лесно от дома си.
До отмяна на извънредната ситуация в столицата са отложени и всички планови ремонтни дейности по ВиК мрежата, освен крайно неотложните проекти и аварийните ситуации.
За повече финансови новини и други полезни съвети, относно личните ви финанси, може да ни последвате във Facebook, за да не пропуснете нищо интересно от Pariteni.bg
Коментари
0