Защо се налага това?
Ето аргументите на компанията. „За да отговори на динамичното развитие на онлайн средата и повишените изисквания на потребителите към доставчиците на услуги, Електрохолд съсредоточава усилията си в развитието на дигиталното обслужване на клиентите. Една от стъпките в тази посока е стартирането на виртуален POS терминал за плащане на сметките за електроенергия директно на портала за електронна фактура на Електрохолд Продажби“.
Плащането онлайн е бързо и сигурно, като не се начисляват допълнителни такси. То може да бъде извършено по всяко време от домакинства и фирми, от всяка точка на света, като се приемат плащания с карти Visa и Mastercard на всички български и чуждестранни финансови институции. Плащането се отразява незабавно и актуализацията в клиентската система отнема минимално технологично време.
Вече близо 700 000 клиенти ползват електронната фактура на Електрохолд. Е-фактурата гарантира сигурност и защита на личните данни, като дава достъп до персонален онлайн архив отвсякъде, по всяко време, през всяко смарт устройство. Тя е валиден данъчен документ и спестява време, средства и неудобства. Тези, които все още не са регистрирани за е-фактура, но желаят да получават и плащат сметките си за ток по електронен път, трябва да направят регистрация на www.electrohold.bg/faktura, като за регистрацията е необходимо да посочат клиентския си номер и последните четири цифри от своето ЕГН.
Слагаме нови водомери и топломери
Да помислим отрано
С времето такива новини ще стават ежедневие. Все повече дейности и услуги ще минават на електронни „релси“, посочват от Асоциация „Активни потребители“. Това е бъдещето и с нашето нежелание или отрицание не можем да го променим. Остава да променим себе си и приемем новите условия на живот.
istock
За повече финансови новини и други полезни съвети, относно личните ви финанси, може да ни последвате във Facebook, за да не пропуснете нищо интересно от Pariteni.bg
Коментари
7