За целта е необходимо тези клиенти да се свържат с дружеството чрез дигиталните комуникационни канали www.facebook.com/www.toplo.bg, E-mail: info_r@toplo.bg или чрез информационния телефон 0 700 11 111, за да насочени към съответните експерти.
Според Общите условия за продажба на топлинна енергия за битови нужди от „Топлофикация София“ ЕАД, абонатите „заплащат фактурите си за потребеното количество топлинна енергия за отчетния период в 45-дневен срок след изтичане на периода, за който се отнасят“.
От дружеството напомнят на клиентите с прогнозни месечни сметки, че единствено столичната топлофикация не начислява наказателна лихва при просрочие на тяхното плащане, допълват от дружеството.
На 29 април приключи отоплителен сезон 2019 – 2020 г. и предстои кампанията за отчет на уредите за дялово разпределение и изготвяне на годишните изравнителни сметки.
istock
„Топлофикация София“ ще преизчисли сметките на своите клиенти в законовия срок заради по-ниската цена на газа със задна дата.
Предлагат цената на парното да не се променя 1 година
Това ще се случи, след като КЕВР определи цени на газ и на топлинната енергия за периода от 5 август 2019 г. до 31 март 2020 г.
Така клиентите, които имат ежемесечен реален отчет на уредите си за дялово разпределение, ще получат сумите още с първите си месечни сметки, а тези с прогнозни - сумите ще бъдат отразени в изравнителни сметки и ще са видни през юли 2020 г.
За повече финансови новини и други полезни съвети, относно личните ви финанси, може да ни последвате във Facebook, за да не пропуснете нищо интересно от Pariteni.bg
Коментари
0