Измамниците се представят за служители на компанията и уведомяват за манипулиран електромер, засечена кражба на ток и предупреждават, че ще изпратят екип, като съответно за „услугата“ изискват пари от клиентите.
Обръщаме внимание, че ЕНЕРГО-ПРО няма практика да се обажда на своите клиенти по телефона за извършване на услуга, освен в случаите, в които те имат подадено в компанията писмено заявление за услуга по ценоразпис. В тези случаи номерът от служител на компанията никога не е скрит и обикновено обаждането е от националния телефон на електроразпределителното дружество 0700 16161.
Нова измама с имейли от КАТ и банки
Заплащането на заявените услуги е възможно единствено в Центровете за обслужване на клиенти, посочват от дружеството. И посочват, че нееднократно са предупреждавали за различни опити за злоупотреба с името на компанията и в тази връзка напомня, че няма практика да се обажда на своите клиенти по телефона, за да предлага услуги.
istock
За повече финансови новини и други полезни съвети, относно личните ви финанси, може да ни последвате във Facebook или Google News Showcase
Коментари
0