„Моето топло“ има опростен и интуитивен дизайн, който осигурява лесен достъп до услугите на дружеството и значително улеснява управлението на всички дейности, свързани с топлоенергията. Потребителите могат да добавят или премахват свои обекти, да получават известия, както и да заявят получаване на електронна фактура.
С помощта на приложението, клиентите могат да проследят текущите си и просрочени задължения, независимо колко имота притежават, и да ги платят, без да се налага да посещават офис на „Топлофикация“. Всички издадени фактури за последните 36 месеца ще бъдат достъпни за преглед, като всяка от тях може лесно да бъде изтеглена в удобен формат. По този начин „Топлофикация София“ се стреми да намали хартиения документооборот и да спестява време на клиентите.
Как да намалим сметките за отопление с до 30% през зимата
„Моето топло“ предоставя и визуализация на потреблението на топлинна енергия – месечно и годишно – с възможност за сравнение с предходни периоди. Клиентите получават справка за потреблението за имота, за етажната собственост и за годишното изравняване. Така могат по-лесно да анализират консумацията си и да оптимизират енергийните си разходи.

Топлофикация София
Важна функционалност е и мониторингът, който дава информация в реално време за параметрите на абонатната станция. Проследява се външна температура и температурата отопление и гореща вода.
Разработката на приложението е част от дигитализацията на дружеството с цел да осигури по-удобно, прозрачно и ефективно обслужване на клиентите си.
За повече финансови новини и други полезни съвети, относно личните ви финанси, може да ни последвате във Facebook или Google News Showcase