„Топлофикация София“ пусна допълнителен пакет електронни услуги, достъпни за всеки един абонат с регистрация в профила „Моят портал“ на www.Toplo.bg.

Клиентите ще могат да заявят желаната от тях услуга, а в пакетът са включени седемнайсет от най-честите поводи за посещение на клиентските центрове: промяна на равни месечни вноски, заявление за възстановяване на сума от изравнителна сметка, справка дължими суми, справка извършени плащания  и др., съобщиха от дружеството.

Индивидуалната платформа „Моят портал“ е свободна за достъп от всички клиенти на дружеството, след регистрация с актуален имейл адрес. До момента, тя предоставяше на абонатите възможност да получават съобщения за планови ремонти и аварии, известия за просрочена фактура, справка за издадените фактури през последните 36 месеца и др.

По-евтин газ през февруари - парно и ток няма да поскъпват

Новият пакет електронни услуги е разработен със сигурен процес по идентификация на клиента, чрез системата за е-автентикация на Министерството на електронното управление. Модулът дава възможност клиентът да заяви и проследи  статуса на исканата услуга, да заплати онлайн дължимите такси, както и да получи междувременна обратна връзка по своето заявление.

istock
istock

Допълнителна информация и съдействие клиентите могат да получат на тел. 0700 11 111,  имейл info@toplo.bg, както във фейсбук профила на дружеството.
 
За повече финансови новини и други полезни съвети, относно личните ви финанси, може да ни последвате във Facebook, за да не пропуснете нищо интересно от Pariteni.bg